Skriva..

Man kanske skulle skriva några rader, var ju typ flera månader sen .Och mycket har ju hänt sedan dess. Jag är kär i alla fall. I min söta Daniel. Tänka sig vad saker o ting kan ändras under så kort tid. Sommaren har vandrat på i sin takt. Jag saknar honom hela tiden, min mage pirrar när jag tänker på honom. Jag blir nervös när jag vet att han är på väg.


Fått en HV71 tröja av Veronica, som var så väldigt fin. Och jag är super nöjd.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Vänner...

Baj baj för nu
Ska försöka skriva här inne lite oftare.

Kommentarer
Postat av: veronica

haha det var inte igår du skrev;)

hoppas att våran plan om 3 år står sig, det skulle vara skoj, kanske på alla skärtans dag hehe;)

2009-10-19 @ 22:08:44
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0