Sega Lördagen !

Hejsan !
Jobb jobb jobb.... Jovisst, det är kul att äntligen få jobba, men det kan bli lite för mycket ibland. Imorgon söndag är det fjärde dagen med exakt samma tider, 7-13. Lite variation kanske .... :-P

Idag har man inte gjort så mycket.
Igår jobbade jag, sedan var jag o Danne ute i garaget o försökte få igång Forden, vilket var ett misslyckat försök...
Efter det så åkte jag till Veronica o tvättade bilen, efter ungefär halva bilen o 30 minuter senare tröttnade jag, blev så himla seg o orkeslös. Men kämpade på ett tag till men lämnade motorhuven till regnet att göra rent.
Åkte buttert hem, för det var inget kul o tappa motivation o ork när man äntligen ville o hade tid... Duschade o klädde mig, sedan åkte jag o Danne till Max i Västerås. En sån där skön bil turs kväll, ljummen sol, o behaglig luft. Alltid kul o hitta på något sådant. Avslappnande men ändå trevligt. När jag kom hem vid halv nio tiden kröp jag i säng o slockande efter 10 min. Trött? Svar Ja !!

Idag efter jobbet städade man undan lite i lägenheten då den såg ut som hej kom o hjälp mig men hjälp kom... Har även putsat vardagsrums fönstren också, kreativ man kan vara ibland då :-P Men nu ser man äntligen ut igen.
Blir förmodligen en lugn kväll ikväll också. Om inget radikalt oväntat händer.... vilket jag tvivlar på.

Har tänkt på en sak, då man inte har familjen nära, o väldigt få vänner, o dessa få vänner är upptagna, då händer det extremt lite... Och då önskar man att man trots allt hade en liten familj nånstans som man kunde plocka fram.. Tyvärr så funkar det ju inte riktigt så, o har man valt o flytta 20 mil bort får man ta dom ensamma stunder som uppenbarar sig o göra det bästa av saken... Tror ingen kan förstå hur det är, för hur kan man förstå någonting man aldrig varit med om ? Kommer man någonsin bli kvitt alla hemska minnen? Kommer man någonsin kunna glömma allt det förskräckliga som hände? Att någon gång kunna få sova riktigt skönt ?? Det kan endast tiden utvisa...

Nej, nu ska jag ut på promenad....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0