Nya uppdrag

Vaknade kl 6. Började tvätta 6.30.
Klockan 9.30 ringer Danne o sätter mig i uppdrag.
Ska åka till Västerås och köpa ett luftfilter åt hans jobbar kompis Ante. Ringer Marie o frågar om jag kan låna hennes bil in till Köping, det gick bra. Åker till Dannes jobb o byter bil, får ala uppgifter jag behöver om detta luftfilter. Lånar Antes bil, Volvo s60. Åker iväg o fixar mina uppdrag, skulle även stanna på Biltema o köpa ett rör. Sedan åker jag tillbaka till Köping, hamnar i en vägarbets kö, längsta möjliga o som rör sig sakta så in i helvete. Väl i Köping möter jag upp Danne, Vlado och Jacke vid pizzeria Babylon, där vi käkar lunch. Sedan åker jag hem.

Hemma sedan lägger jag mig o vilar. Sover i nästan två timmar, det var riktigt skönt. Sedan ringer Danne o jag hänger med ut till garaget en stund. Vid nio tiden åker vi hem o käkar lite pasta sallad. Sedan sover vi.

Idag onsdag har man jobbat till 12. Sitter just nu o spelar poker, kolla på 24 samt skriver min blogg. Mycket på en gång :-) Ska nog sedan vila en stund. Eller kanske städa? Eller kanske göra lasagne? Grekisk sallad till det? Men då måste jag ju gå o handla lite... Vet ju en person som kommer att hoppa högt av lycka i alla fall !!! :-D Men man kanske skulle spara det till helgen istället? Hmm nja, då är det andra planer. Vi tar det ikväll. Då blir han glad !

Håller på att ladda ner avsnitt från Rena Rama Rolf, o dom var ju helt sjukt roliga! hade jag totalt glömt bort. Måste fortsätta kolla på det sen :-D

På återseende!
Måste koncentrera mig på pokern...
Kram o puss
Danne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0