Nu är dom beställda !! :-)

Idag beställde vi biljetter till Sabaton den 13 juni, jag och Daniel. Ska bli jädrans kul faktiskt ! Får se om Mange hänger på. Jag längtar reda, bara två veckor kvar! Åka till Falun, var ett tag sen man var där. Även Hammerfall ska spela, så det blir riktigt ös. 10 års jubileum för Sabaton !

Idag var vi en sväng till Lindesberg o käkade pizza, helvetes god asså !! Den måste vi prova Veronica !! Färska champinjoner o hela kalaset vettdu !! ;-)

Var så trött idag efter jobbet att jag somnade i 3,5 timme. Hoppas bara att man kan sova ikväll då man ska jobba imorgon 7.30. Ska se lite film, Face Off, innan jag somnar.

Godnatt.
Baj Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0