MIN EFTERLÄNGTADE CYKEL!!!!



Här är min efterlängtade cykel !! Kostade 900 kr, hämtad i Enköping. Den är jätte bra o cykla med, sadeln kanske ska upp nån centimeter till, o ev styret också. Har pumpat i lite luft i båda däcken, o ska sedan köpa cykel lås, reflex, lyse o en cykelpump. Kan vara bra att ha. Just nu får den stå här inne i lägenheten o vila. Men jag är väldigt nöjd !!!

Tog mig en tur nu på kvälls kvisten, o det var ju inte så enkelt o bara cykla då man inte cyklat på ett par år, det kändes i rumpan o benen måste jag säga. Fick faktiskt GÅ upp för kyrkbacken... men målet är o kunna cykla upp för där sen :-P

DAGS OCH SKAFFA EN CYKEL NU VERONICA !!!! :-)

Nu sov dags, hörs en annan dag !
Godnatt o Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0