JAG HAR HITTAT DEN !!!

JAG HAR HITTAT MIN ÄLSKADE ALMANACKA !!!
 
Den hade ställt sig på kant MELLAN soffan, så när jag kollade under soffan så såg man den inte, men nu hade soffan glidit isär lite o då såg jag något ligga där o kollade vad det var, o VIPS, där var den!!! Oj vad den har varit saknad. den är jätte bra plus att man har massa minnen inskrivet där. Den har varit försvunnen sen den 29 mars, oh jag är så glad nu!!! Nu känns det att man kan o har koll på vad som händer, o man kan komma ihåg vad som HAR hänt !!

Nu ska jag iväg o jobba, sovit lite dåligt i natt, så jag hoppas att man inte hinner bli alltför trött när dagen lider mot sitt slut.

Vi hörs senare !
Lycka till på jobbet Veronica!

Baj Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0