Fulle rulle Vecka

Nu är det en vecka sen man skrev något. Har hänt ganska mycket, men som alla vet, när man lite till åren så sviktar minnet något... :-P Kommer inte ihåg allt.

En grej som hände var att vi skulle åka o utviga min Celica på McDonalds, jag o Veronica. Som alltid så får vi vänta några minuter på maten o blev tillsagda att vänta på "special parkeringen" Min bil lever ett eget liv, så efter en stund när vi fått maten vägrar hon att starta. Så vi blir lite frustrerade, men tänker vi äter upp pommesen så försöker vi igen, men icke då. Inser att vi nog faktiskt är illa tvungna att äta våran mat där vi står om den inte ska bli kall. Smaskar i oss maten men bilen vägrar ändå att starta. Veronica ringer sin bror Daniel som kommer efter en liten stund. Vi stog lite illa så han tycker att vi ska putta bort den en bit, så jag sätter mig i bilen o rattar medans Veronica o Daniel puttar, oj vad jag tyckte det var pinsamt men vi var ju tvungna. Vi försöker starta med start kablar men inte då, hon har lagt in strejk växel nummer 1. Det slutar med att vi får bogsera den till Kolsva.

Jag måste ge ett stort TACK till Daniel Jensen som kom o hjälpte oss. Utan tvekan, och på två röda. Något jag kan göra för er så säg bara till :-)

Garage dags, skriver mer sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0