Familjen Jensen! :-)

Veronica!

V
aken o uppmärksam
Energisk
Rolig
Otroligt snäll
Noggrann
Intelligent
Charmtroll
Alltid lojal

Sofia

S
krattfia
Otroligt snäll
Frågvis ibland
Intressanta kommentarer
Alltid rolig

Johan

J
ensens minsting
Otroligt snäll
Hysterisk (ibland)
Artig
Nästan gymnasie grabb

Familjen Jensen är ett kapitel för sig själva, o med det menar jag ingenting annat än positivt. Dom är helt enkelt galna !! ;-) Den ena värre än den andra! Har aldrig hört syskon bråka så mycket som dom, eller skratta så mycket som dom. Kommer med den mest knasiga kommentaren efter den andra, så ibland vet man inte vart man ska ta vägen.

Veronica är så rolig för ibland säger hon saker o man vet inte om hon menar allvar. Då vet man inte riktigt vad man ska säga o undra "är hon riktigt frisk?" ;-)

Fia med sina snusk kommentarer, o ja, jag vet att hon skojar och jag tycker det är så roligt.

O Johan, ibland den mest tröga av dom alla, men även det har sin lilla charm.

Men alla tre är så gulliga tillsammans. Jag då, som lärt känna dom tycker att dom är bra människor. Även resten av familjen. Anita o Sten är alltid så trevliga o snälla mot mig. Lite avis ibland på att dom har så fin familje sammanhållning, något man själv saknat. Men jag har adopterat Johan som min lille bror, ehh, haha !!

Ska snart åka över o reta lite gallfeber på dom...

Tack för att ni finns, Jensen!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fan va go du är Maya! blir så glad när man läser det du har skrivit! ja nu när du har adopterat johan som lillebror så betyder det ju att vi oxå har band till varandra, så välkommen in i familjen! ( fast det var du ju redan innan oxå)

Tack för att du finns!

Love Veronica

2009-05-13 @ 17:59:14
URL: http://veronicajensen.blogg.se/
Postat av: jessica

vad go du är maja ska du veta.. vad fint du har skrivit om familjen.. Du och veronica får komma och hälsa på oss snart,de skulle vara kul..

puss o krsm jessica

2009-05-14 @ 08:12:44
URL: http://jessyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0