Välkommen till min nya blogg!

Hejsan!
Mitt namn är Maya Lindahl, ska försöka mig på ett försök att blogga som det så fint kallas.

Jag är 27 år o bor i Kolsva. Flyttade hit från Mjölby för cirka 1,5 år sen.
Singel, bor i en etta, har en bil Toyota Celica -89. Kommer nog skriva mer om den senare. Som alla vet är bilar ett kapitel för sig självt :-)

Jag jobbar inom Hemtjänsten i Kolsva o trivs jätte bra. Jobbat cirka 1 år.

Mina intressen är poker, bilar o hockey, HV71 är det bästa laget, naturligtvis :-D

Ska väl surfa runt lite på den här sidan o lära mig lite hur den fungerar. Uppdaterar o skriver mer senare.

kram så länge. / Maya

Kommentarer
Postat av: veronica

varmt välkommen Maya!!hihi!

2009-03-17 @ 16:39:32
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0