Dan, före dan, före doppare dagen

Ja, det kan man ju kalla det. är nu bara ett par dagar kvar till födelesedagen. Men mycket kvar o ordna med. Imorgon fredag blir det o göra smörgåstårts röror. Sedan åka in till stan o handla lite. Klockan 15 ska vi åka till Västerås alternativt Eskilstuna o se om man kan hitta något roligt att ha på sig. Sedan lägga ihop tårtorna på kvällen, samt möblera om o finjustera det sista inför lördagen. Har mina två underbara vänner Danne och Veronica som hjälper mig, vad skulle jag göra utan er ?? Tack för ni finns !!!
Har två outsiders som sms:ade o avbokade o hade inte tid o komma. Kan ju undra varför. Säga ena dagen att dom kommer o sedan ändra sig, av en anledning "dom" har vetat om ganska länge. Sånt gillar vi inte o det är FAIL! !!

Men man ska inte hänga upp sig på SMÅsaker. Jag vet vilka som är mina vänner o det är det som räknas !!

HV71 vann sin andra bortamatch nu på raken mot Frölunda. Kan avgöra på hemma plan nu nästa match. Håller tummarna o är väldans nervös.

Nu ska jag nanna kudden, så hörs vi vid ett senare tillfälle.

Bajs bajs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0