30th March 2009

Ja men kul jul dååå!!!! Här har man tragglat i säkert över en månad för o först hitta en baddräkt man vågar visa sig i, sedan hittar man en. Skit taggad på o åka o simma. packar sakerna, slänger sig i bilen o bara rejsar dit, o vad händer? jo badhus helvetet är STÄNGT på måndagar, då blir man lagon deprimerad !!! Åker o tröstar oss (Veronica o jag) med ett mål på MaccaDonkan, ja men vad gör man ??
Får göra ett nytt försök på onsdag, se om man har tiden då, kändes som att idag var Dagen D, då man verkligen skulle ta oskulden av simbassängen, prova på liksom.

Annars idag har man jobbat på förmiddagen. Fick många gratualtioner av mina jobbar kompisar, var trevligt! Uppskattat ! Gillar gänget som jobbade idag, lite mer seriösa i sitt arbete. Alla är väldigt bra, men så finns det ju vissa som är lite mindre energiska än andra. Imorgon jobbar man kväll, se hur det går.

Hoppas denna vecka blir lite lugnare än den förra.
Ska även ut till garaget o städa bilen inuti, det behövs. Se om man kan ordna till det med andra saker också. Får han min handledare till hjälp, risken är väl att man kanske stör i hans arbete, men kan ju prata, göra två saker samtidigt liksom, hehe ! Sedan när tid finns ska jag ta o tvätta lilla Röda Faran. Tycker om min Celica, men har nog fortfarande känslor kvar för Suckin, hon o jag har haft en hel del turer tillsammans. Bland annat resa till både Stockholm o Göteborg, samt ett par vändor till Västervik, Dalarna, lagt ner mycket pengar på henne. Undra om det finns en möjlighet att skapa nytt liv i henne ? Hon rullar ju fortfarande men skulle behövas piffas upp lite. Hon var med mig hela tiden nere på Visingsö. Rullade fram o tillbaka mellan ön o Mjölby.Samt ett par turer upp till Köping. Aldrig blivit stannade av Farbror Blå. Finns historia mellan henne o mig. Något som Celican aldrig kan ersätta. Får se vad man kan hitta på för något.

Tror man att man känner sig bättre inombords idag ? Mja, tveksamt. tror man har haft för mycket att göra för att hinna tänka på det. Men det kommer alltid ikapp en sedan när man är ensam, kan aldrig låta sig luras. Undrar om någon vet hur man gör? Får nog "bita mig i tungan" för o inte messa Danne o be honom sova här. Måste ju kunna lära mig att sova ensam. Enda sättet är o tvinga sig. Finns ju små enkla små pyssel här hemma som skulle behövas göras nåt åt. Kan ju alltid fylla ut tiden med det om det blir för jobbigt.

Jaja, nu ska jag surra runt lite i cyber space. Kika på tv om det är nåt o ha där.

Men skriver väl sedan när man har en stund över.
Bajs Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0