Vilken helg !!

Ja, vart fan ska man börja då? Har hänt så mycket sen sist att jag vet faktiskt inte vart jag ska börja. Och risken kan bli att det blir en 7 timmars lång historia om jag ska få med allt :-) Jag drar det i korta drag.

Fredag
Greken och Bio, Terminator med Danne

Lördag
Film med mina flickor, Jensens !! Cold Creek Manor, bra film. Med Chips, godis o fritt med dricka :-) Sedan övernattning med Veronica hemma hos mig, satt o spelade Chicago typ (enligt hennes matte...hmmmm :-P ) 1000 gånger. Vi hade trevligt, jag tyckte det var avslappnande o roligt!

Söndag
Oj mitt minne alltså.... Jo ja just det, Danne kom o hämtade oss o vi åkte o röstade till EU-parlamentet. Sedan åkte vi hem till mig o gjorde klart smörgåstårtorna som Danne skulle ha vid kl 15. Veronica filmade o dokumenterade allt som försigick, vilket var roligt, o på tal om det ska jag snart kolla på filmerna :-) Sedan gjorde vi egna mini smörgåstårtor, Veronica börjar lära sig !! Bra tjejen! Sedan åt vi frukost kombinerat lunch o en tidig middag ! För sen blev vi så mätta att vi inte orkade äta nåt mer :-) Danne o jag tog en promenad på kvällen. Veronica åkte hem, men sedan fick vi så tråkigt utan varandra att hon kom tillbaka igen, cyklandes. Jag åkte o mötte henne med min cykel. Sedan spelade vi mer kort. Sedan delade vi på en Norrland Guld, vi ville vara oss själva för en stund :-P Haha o det var vi !! Roligt o umgås med det fruntimmret för hon kan rapa som ingen annan kan ;-)

Måndag
Idag har vi varit ute på uppdrag. Fixat nya däck till Suckan, blev ett jädra åkandes. Först till Arboga där vi käkade mat, grymt besvikna då det var så rörigt, ingen ordning på nåt, kalla pommes o dåligt med Vegetarisk mat. Sedan bar det av till Medåker, till Emil Öberg, Dannes polare, för o hämta däck, sedan till bilskroten i Köping för o få dom balanserade, bytta o monterade. Men dom var för stora, så vi fick köpa nya däck. Ut till garaget o hämta fälgen, sen tillbaka till Köping. Under tiden vi väntade gick vi upp på stan, *pust o stön* mina stackars fötter :-P Sedan hämtade vi bilen, ut till Medåker, lämnade tillbaka däcken hos Emil, sen hämta Danne på jobbet. Skjutsade hem Veronica o sen åkte vi hem till Danne o vilade en stund, det behövdes kan jag säga. Sen garage dags för Danne o jag är hemma. är ganska skönt måste jag säga. Men missade min tvätt tid, så nu har man inga kläder, undrar vad dom på jobbet kommer säga när man kommer naken ? :-P Hittar väl på något, brukar ju lösa sig, för kanske flirta lite med Veronica o höra om man får låna deras maskin... :-D Får jag det ?? På onsdag eftermiddag kanske ??

Nu ska jag kika lite på tv. Kanske spela en poker eller två :-) Kämpar på o försöker bli miljonär, lyckas bara lite sisodär, har bara 999 990 kvar :-D

Baj Baj så länge....

Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe klart du kan! men bara om du delar med dig av millen sen;-)

2009-06-08 @ 19:14:01
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0