Ledig..haha, trodde jag ja !

Jag skulle jobba den 2 Juni, och sedan ha 9 dagars lång ledigt. Mjo trodde jag ja. Slutar att man bara kommer ha 5 dagar i sträck ledigt, om jag har tur. Annars blir det tre dagar. En på jobbet är sjuk så det blir o hoppa in, ev i helgen också, 2 kvällspass. Men det får jag reda på fredag. Ska göra Smörgåstårta i helgen också så man får vara noga med hur man planerar. Samt att man skulle kanske passa på o tvätta nu också. Jag är väldigt glad att få jobba, och nu är det ju så att man väljer ju lite själv om man vill säga ja eller nej. Men har ju sagt att jag vill o kan jobba hela sommaren så nu är det bara o spotta i nävarna o köra på :-) Mina arbetskompisar, dom flesta i alla fall, är riktigt kanon o jobba med. Visst, det finns alltid några rötägg men för det mesta är dom helt OK. 

Nu ska jag vila en stund. Men bara en liten liten stund.
På återseende.
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha vilket rötägg syftar du på då? jag tror jag vet vem;-)

2009-06-03 @ 15:17:49
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0