Jävla tandläkare säger jag bara !

Började i söndags med att jag hade så jävla ont i käften. Kunde inte äta nåt annat än kräm. Så på måndagen ringde jag till tandläkaren o fick en tid. Dom tittade lite, spolade rent o slipade ner en tand. Sen fick jag pencillin. Men jävlar vad ont det gjorde. Dom råkade slipa mig i kinden så det bara rann blod. O ont gjorde det. Så nu äter man värktabletter också. Bara längtar tills nästa vecka då det här ska va borta, ska bli såååå skönt ! Att äntligen kunna äta ordentligt igen, o tugga, kanske på båda sidorna ? Idag är det lite synd om mig, finns knappt nåt värre än att ha ont i käften. Ska gå ner till apoteket senare o köpa mer Ipren. Även hämta cykeln hos Danne också, den har typ stått där nu i en vecka.

Positiva med idag dock är att det är solsken, men inget vidare varmt. men SOL !!! Efter allt regn så är det lite skönt med väder omväxling. Vet en som är arg på solen idag i alla fall, o tror nog att det är Veronica som var tvungen att jobba idag. Hon hade nog hellre velat sitta ute o sola lite... :-P Men tyvärr så rår vi inte på väderleken...

Vi höres lite senare...
Förlåt Danne om jag lät lite grinig förrut, men jobbigt när man knappt kan prata.... <3

Baj Baj så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0