Hett i helgen !

Ja denna helg kan man inte klaga på värmen i alla fall, trist dock att man har jobbat, men lite sol fick man i alla fall. Fredags fick man lite solsting. Satt ute vid garaget med Gordon o solen stekte som faen. Senare på kvällen kom huvudvärken o sen på lördags morgonen vaknade man o hade huvudvärk. Försov sig gjorde man också :-/ Sov hos Danne så min jobbar kompis kom dit o hämtade upp mig.. hehe. Så kan det gå. Sedan tog det ett tag innan man blev människa igen. Sov nästan hela eftermiddagen när jag kom hem. Senare på kvällen blev det... ??? Hmm, vad gjorde vi då?? Jo, jag o Danne åkte till Lindesberg o käkade pizza, det var riktigt gott. Men på fredagen, efter jobbet åkte vi, Danne, jag o Veronica till Örebro o Max. Efter ett X antal varv i varje rondell i Köping, ytterligare några ute vid Marieberg... Men vi hade i alla fall roligt. Ingen svartpeppar i näsan i alla fall :-P

Söndagen sen... hmmm... Jo jobbade till 16.. Sen följde jag med Danne ut till garaget o mappa hans Nissan.. Sedan drog vi på en åktur som hette duga, huamej !! :-) Sedan käkade vi pizza med Veronica hemma hos Danne. Sedan åkte hon o jag hem till mig o skulle kolla på film men vi (jag) somnade...

Måndagen, började med att vi vaknade, sedan bestämde vi oss att gå hem till Veronica. Vi promenerade sedan ut till garaget o hämtade Suckan. Skulle åka till Lindesberg o spela minigolf men det var ju tyvärr stängt :-( Så vi åkte en sväng till Mejk, där vi trallade runt o hittade lite små saker. Senare sen avr jag över till Danne en sväng. Hade lite trevligt !

Idag tisdag har man jobbat hela dagen, sedan kom Veronica över o vi käkade pizza o kollade på 27 Dresses. Helt OK film :-)
Halv tio sen kommer lilla Danne o terroriserar mig aaaaaahhhhh :-P

Nu är man ÄNTLIGEN officiellt av med BÅDA bilarna, nu står man inte längre som ägare på något fordon, mer än min cykel. Så nu  i sommar blir det o jobba o spara till en annan bil. Ska vara lite kräsen den här gången, så man får en vettig bil, samt o kunna lära sig hur allt funkar. Vill ju ha en Suzuki Swift :-)

Nej nu ska man diska, sen är det Äntligen Hemma, Veronica sms:ade precis o påminde mig, vet ju hur det 'r med mitt minne .... haha ! Skyller på åldern :-)

Baj Baj så länge !
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Veronica

har du tagit din medecin idag mot demensen??

dvs blåbärssoppa;-)

2009-06-03 @ 15:06:00
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0