GodMorgon !

Nu har man så mycket att skriva om så jag vet inte vart jag ska börja !

Midsommar....
Det var verkligen jätte kul ! Enda jag har att säga är TACK till Jensens för en kanon dag, trots allt regn, jag hade verkligen jätte kul ! Trist bara att vi inte kunde slå "Stenarna" i kubb, den sista satt jävligt långt inne alltså..men vi kämpade tappert, jag o Veronica !

O lilla Michelle o Matilda, så jädra söta ungar. Det var roligt att springa o plocka blommor med er. Sen lilla Elias, en liten charm unge som man bara ville äta upp ;-) Kan man få honom med lite kola sås på ??? :-)

Tackar för all god mat o trevligt sällskap !!

Idag, söndag va?? Jaja, är i alla fall kanon fint väder o man ska ut o rida, FÖRSTA GÅNGEN PÅ 10 ÅR !!! YAYAYAYA!!! Är sååå nervös, tänk om hästen springer....aaaahhhhh... Den kanske tittar på mig ???? OMG asså !!!

Jaja, nu ska jag iväg o väcka Danne...

Vi höres senare !
(Jerry, om du läser detta, lyssna på "Price of a mile", "Cliffs of Gallipo" och "Metal Machine" med Sabaton, dom är helt suveräna !!! )

Baj Baj så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0