Fortsättningen...

Jaha, men tjena vad det kan ta tid innan man hittar en lugn stund o kunna skriva då :-P

Grabbarna kom i alla fall hem från Usa o Arlanda hela o rena men något trötta. Hade varit en lång resa för dom. Men nu är dom i alla fall HEMMA!!! Och det känns väldigt skönt. Helt underbart!

Mycket händer, o jag har faktiskt kommit på att hur noga man än planerar så blir det ändå aldrig som man har tänkt sig. Idag tex, har man redan åkt in till Köping tre gånger, plus att om en timme blir det en resa till. Skulle åka o köpa bensin till ford jävlen som står ute vid garaget ( o som för övrigt vägrar o starta), men hamnade inne i Köping, plockade upp Fia o Sandra, fortsättning hemma hos Jensens, där det blev planerande av kvällsmat som vi sedan åkte o handlade på Willys. Lagade pasta med vegetarisk pasta sås, blev gott! Sedan lite Roomservice.

Igår då.. Tisdag, eller ska vi börja med måndag ??

Jo, måndag, vaknade vid 11 tiden, drack kaffe o sedan kom Veronica o hämtade mig. Skulle förbi o hämta Diane för att sedan åka till Köping o handla på bolaget. Sagt o gjort, efteråt fikade vi på Klingas. Trevligt flickor! mmmmhmmm :-) Åker sedan hem till mig (Danne) o duschar, knäpper första cidern vid 15-tiden... (opsan) sedan tar mig en grogg, ett tips bara, grogga ALDRIG på OP-Andersson, smakade riktigt otäckt :-P Sedan vid 17 tiden kommer Fia, Veronica o Sandra o skjutsar oss till Diane där det är personalfest... för Kohlswa Herrgård... har ju en gång i tiden jobbat där... tro det eller ej.. Blev smörgåstårta o kubb, o en massa drickande :-) Jag blev så trött så jag somnade i Amandas säng... Åkte hem till Veronica vid 12 tiden på natten, intog ett akut komaläge (slängde oss i sängen) o somnade som två grisar :-D

Tisdagen sen då...
Vaknar vid 9 tiden, dricker lite kaffe, tar ett par omgångar Yathzee, o käkar lite frulle. Sedan vid 12 tiden bär det av till Eskilstuna till Tjuuuuuna Park hehe :-) Vi kör vilse o hamnar mitt inne i centrum, så det blev en lite runda in da city! Efter mycket om o men hittar vi ut till Tjuuuuna Park. Väl där strosar vi omkring o funderar på vad vi ska handla. Jag köper mig ett skärp, hårsnodd o en kajalpenna, Veronica handlar ett par örhänge... hahaha, åka så långt för o handla det. Käkar lite mat innan vi bestämmer oss för att nu fick det vara nog o vi bajsade i det hela o åkte :-D På vägen hem tar vi svängen förbi Arboga o Öerskottsbolaget. Där handlar vi (mest jag) lite diverse saker, Veronica hittar sig två par skor, bra gjort tjejen!!!

När vi kommer hem sen hyr vi en film, Rallybrudar.
Senare sen kommer Danne o hämtar mig o vi åker hem o sööööver *fniss*

Snart är det dags o flytta hem igen, ska bara hitta tiden så man kan packa alla saker o låna bil o köra hem skiten. har betalat räkningarna idag o fixat deklarationen. Så nu kan du vara lugn Veronica! ;-) OH nej, måste akut byta kanal på tv:n, Sex and the City, såååå tröööökigt !!!! Så, nu kan jag få lite lugn o ro o fortsätta skriva. Har ställt av min Celica idag så den inte står o suger pengar... måste dock köra hem den på min egen parkering, så får köra lite olagligt i cirka 1 km. *ops* Men det får gå, hoppas bara att Farbror Petnoga (polisen) åker o köper en raggmunk just då eller nåt.. :-P

Nej gott folk, dags o kolla på lite tv innan jag ska pysa iväg o hämta Danne från jobbet!
Höres en annan dag.
Baj Baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0