....Fortsättning följer !!

Ska väl börja från början då! Sätta mig bekvämt i soffan o börja med historien från igår.

Långfredagen

Som sagt, vaknade oförskämt tidigt på morgonen. Drack mitt morgon kaffe som jag brukar. Väntade på att Veronica skulle vakna för jag ville verkligen ut i solen, se om hon skulle med på promenad. Hon frågade om jag ville följa med in till stan o handla. Så javisst, slängde i mig en snabb frukost, o sedan pyste över till Jensens. Fia skulle också med. Sen åkte vi ut till BigInn först, kollade i affärerna där. Passade på att utnyttja mitt present kort jag fick i födelsedags present, köpte Stay-ups o ett par coola Leggings. Sedan bar det av in till stan, kollade om något var öppet, men det var det inte. Så vi bestämde oss för att ta en sväng ut till Malmön, hade aldrig varit där. Så vi åkte ut dit. Gick en sväng ner till badplatserna o utsiktstornet. Det var verkligen vackert där. Skulle man ha en sommarstuga :-) Efter det sen skulle vi åka o köpa glass, men vi kom att vi var hungriga i stället o majoriteten sade Sibylla. Väl där såg vi Danne o sina polare, bla Mange o Vlado. Med deras tjusiga bilar ;-)

Vi käkade våran mat o bara njöt av solskenet. Det var super härligt !
Sedan åkte vi hem till Jensens, bytte bil o skulle ut en sväng till garaget. Halv vägs så hör jag något skrammla till under, kör in till vägkanten o ser till min förskräckelse att avgasröret är AV !! Panik !! Ringde Danne o frågade vad jag skulle göra. Han hade själv ingen bil just då så enda var att köra den sista biten ut till garaget. Sagt o gjort. När vi kom ut gav Danne mig direktiv om vad jag skulle göra, klädd i fin jacka, snygg jeans o fin skor, lägger jag mig på backen o börjar hissa upp bilen, Ett jävla jobb måste jag säga. Efter en stund kommer Danne o tar sig en titt på det hela o säger hur jag ska göra. Så efter mycket kravlandes, stånkandes o pustandes så lyckas vi få ihop röret. Hade lovat Veronica en garage tur på max en halvtimme, det var vad jag hade tänkt i alla fall, tyvärr blev det en lite längre vistelse, Förlåt Veronica!

Efter vi fått ihop bilen så åkte vi hemåt, jag åkte hem till mig o började laga lite mat. Danne skulle komma över på middag ! Vid 20.30 kom han, sen åt vi potatisgratäng, kyckling o jag vegetariskt, o curry sås till, blev super gott! Sedan resten av kvällen är censurerad :-D

Jo, just det, efter det censurerade åkte vi ut till garaget o tog lite bilder, sedan skjutsade jag hem Danne. Väl tillbaka hemma hos mig sen kröp jag ner i säng, var dunder trött efter den långa dagen !

Påskafton

Vaknade upp, kaffe. Ringde sedan till Danne som var ute i garaget. Behövde justera till avgasröret lite, satt lite löst. Så jag pyste ut dit, hjälpte grabbarna efter förmåga o skruva lite på Vlados 200:a, men sen fick Danne ta över. Jag satte mig i solen o glassade :-) Årets första solbränna!! Haha! Sedan fixade jag till min bil, så nu är hon som vanligt igen. Sedan åkte jag över till Jensen en sväng, önskade Glad Påsk. Vidare hemåt. Danne o jag skulle ut sen på kvällen o käka middag, ingen aning om vart, för mig spelade det ingen roll, hade mina aningar... När jag var hemma skrev han sen på msn att jag skulle fixa till mig, han skulle komma vid 17 tiden o hämta mig, fy fan, PANIK, klockan var redan 16.08, o jag var tvungen o duscha. Snabbaste dusch jag varit med om, var klar på ungefär 25 min. När jag kom ut på parkeringen stod han där, med Manges SUPRA !!! Jag bara "Vad i helvete !!! " Fy fan vad HÄFTIGT !!! Åka Toyota Supra, den är ju så jädrans snygg alltså. Bild här nedan sen ;-) Satte mig i bilen, den var stor som ett as!! Rymlig, fin, spann fint, gled som en svart demon ! Det var erotik på hög nivå :-P Åkte o lämnade kubbet hos Jensen. Man fick ju en del blickar efter sig om man säger så... Danne hanterade den som det var enklast i världen, jag var grymt imponerad !! Såååå sexigt! Danne alltså :-P Oh han var så snygg !

Åkte till Örebro o käkade... på Max, hahahaha! Vi ser det som våran grej. Och det var det som var mest passande idag. Lungt o stilla o inget hets eller krångel. Men det var lika trevligt det som var som helst annars. Efter maten sedan åkte vi till Lindesberg o hälsade på Jim o Paola. Stannade bara 10 min innan vi sedan åkte hemåt. Vi var lagom trötta.

Så nu sitter man här, lagom mör i kroppen efter ännu en lång o händelserik dag !

Danne, du är verkligen fenomenal!! ;-)



Danne tankar Supran, jag i skuggan... som fotograferar ! Grymt snygga båda två ;-) Brevid oss stod en Nissan 300, men kunde se dreglet från dom när vi gled in med Toyan ! !

Underbar dag, Tack Daniel!

Dags o sova nu snart. Men hörs sen en annan dag !

Kram på dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0