Fördriver tiden lite o försöker bli trött

Dagen började hektiskt, blev kl 8.40 imorse av Mr Hultz.
Frukost, till att börja med. Sedan bar det av till Västerås, Biltema. Sedan till lite andra affärer. Sedan brände vi hem, Danne knata upp till sig o jag hälsade på hos min jobbar kompis Marie, skulle titta på en kökssoffa som hon hade. Fick en kopp kaffe, så missade Danne när han stack igen. Efter kaffet gick jag upp till Hultz, diskade o städade lite. Sedan åkte jag hem. Blev lite uttråkad så jag åkte ut till garaget o hjälpte till, eller snarare tittade på när Danne slipade, spacklade o lackade om en bil. Tog bort rosten. Så man lärde sig något idag med. Senare kom grabbarna grus, Vlado o Mange, vi pratade o diskuterade, var väldigt kul.

Sedan blev det kallt om mina fötter så jag åkte hem till Veronica o hälsade dom välkomna hem efter deras Hällefors resa. Efter en stund åkte jag hem.

Sedan efter en stund vaknade Veronica till på msn, o var hungrig, eller inte lika mätt som tidigare som hon uttryckte det :-P Så vi åkte in till Donkan o käkade, lika roligt som alltid, men hon var nog lite trött, tror jag nog :-P

Imorgon blir det film o middag med Hultz. Behöver nog koppla av ett tag o bara ta det lungt. Kan behövas efter en hård arbetsam vecka. Ska väl eventuellt försöka tvätt lite imorgon också.

Nu är filmen färdig som jag ville titta på. Passade på o skriva lite här medans den skulle bli klar. Så, jag säger godnatt nu o önskar alla Sov Goott!!

Baj Baj 4 now :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0