Dan före dan...

Nu är snart 10 dagars väntan över. Imorgon kommer grabbarna hem från sin resa. Jag vill knappt börja med o tala om hur jobbigt det har varit dom här dagarna. Saknaden efter Danne, o bara kunna prata normalt med honom, i telefon, på msn IN REAL LIFE !!! Klockan är just nu 7.21 på morgonen, vaknade upp vid 6 tiden, pratade lite Vlado på msn då Danne låg i sängen o vilade sig. Han är blivit sjuk där borta stackarn ! Sen nu har dom en lång resa hem. Flyger från Vancouver kl 8 på morgonen, till Chicago, tar cirka 4 tim. Får vänta där i cirka 3 tim, sedan flyger dom direkt till Arlanda, en resa som tar 8 tim o 20 min. Sedan ska dom ta sig därifrån till Köping, riktigt hur vet dom inte än. Kanske får ta sig en tripp till Arlanda, tror inte det men risken finns... Så dom är i Stockholm vid 8 imorgon bitti, oj, Herregud, 24 timmar kvar till dom är hemma. I Sverige i alla fall.

Vet inte vad jag ska skriva. Har blivit en del garage turer under veckan. Har fått en Ford Scorpio o fixa till o sen sälja. Så var ute där tidigare i veckan o satte batteriet på laddning. Sedan igår monterade jag ner det igen o försökte starta bilen o det funkade direkt !!! Så måste bara ta en ordentlig åktur med den o testa den för o se om det är några andra fel. *hoppas inte* :-)

Imorgon så ska Min arbetskollegas son följa med ut i garaget o byta koppling på hans bil. Se hur det går. Och då samtidigt så ska jag o Veronica byta däck på hennes BMW. Måste ju hålla koll lite, samt Gordon hjälper till och håller ställningarna.

Undrar om man ska försöka sova lite nu... är väldans trött, annars kommer det bli en väldigt lång dag. Har bara en cigg kvar också o fick inte ringa o väcka Veronica innan 8 sa hon :-P Skulle nog försökt somna om vid 6 tiden men ville växla ett par ord med lilla Danne. Usch vad jag saknar honom ! Han hade skrivit att han längtade efter Mayas Spagetti o Köttfärssås, så det blir det sen när han fått vila. ;-)

Hm grannen här håller på o borrar, är det lagligt så här tidigt på morgonen ??? :-P Tänk om jag hade sovit nu då...

Så idag ser ut o kuna bli en ganska upptagen dag i alla fall. Garaget vid 11 tiden, tar väl kanske 2-3 timmar. Sen ska man äta nåt, sedan måste jag nog iväg o handla lite på Williys, o sedan är det ju nästan kväll... Och då blir det Talang 2009 förhoppningsvis med Jensens !!!! Måste hinna med o städa undan o diska lite här också. O duscha hade jag väl tänkt, men det kanske man hinner imorgon bitti innan man åker o hämtar dom. Kanske kan fråga Veronica om hon vill hjälpa mig o färhga håret ?? VILL DU DET VERONICA ?? :-D

Nej, ska försöka sova nu. Så gott det går.

Res lungt grabbar! Danne <3

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0