Dan efter dan..

Nu är han änligen hemma! Sitter nu o väntar på att vi ska snart ska åka iväg till Max eller Burger King o käka. Men skriver lite för o fördriva tiden.

På fredags kvällen den 24 april skulle jag och Veronica kolla på Talang 2009, fredags mys liksom. Men så ringde jag Danne som var på Chicago flygplats o väntade, att jag skulle åka o hämta grabbarna på Arlanda. Veronica erbjöd sig o följa med, vilket skulle bli kul tyckte jag. Visste att dom skulle landa kl 8 på lördags morgonen. Så var ju bara o hoppa i säng så fort man bara kunde, trots att klockan bara var 10. Tvungna o vakna vid 4 på morgonen, dricka lite kaffe, morgon cigg, tanka o sen bränna iväg. Så, i ett jiiihuuu var vi ute på E18, Veronica körde dit, o jag knappade in på GPS:en. Stannade i Hummelstad för rök o dricka paus. sen bar det vidare. Började få lite fjärilar i magen då. Kunde inte riktigt förstå att han snart skulle vara hemma. Ungefär 6.45 anländer vi till parkeringen för "Anländande" o Veronica skulle köra in där på parkerings området. Var inte helt o hållet hennes fel, för jag trodde att man skulle stoppa in kontokortet i den lilla springa på maskinen som stod där o bommen skulle öppnas. så jag gav henne kortet o stoppade in det.. halvvägs.. sen spottade maskinen ut det igen... så det ramlade ner på backen... hehe, då kom vi på att det var nog bra o trycka på knappen som var nedanför...*ops* Så smarta man kan vara ibland :-D Då kom det ut ett kvitto som vi tog o då öppnades bommen, yiiipppiii !!! :-D Parkerade lite snyggt, sedan halv sprang in på terminalen. Klockan var 7 när vi kom in, kollade på stora tavlan när planet från chocago skulle anlända. 7.35. Så vi gick o tog en frulle, lite halv taskig service, o halv torra baguetter... Var en liten slask på botten i kannan o det DELADE han upp på oss två. Och sa sedan, efter att vi sett att vi hade fått ungefär en tredje dels kopp var, att vi kunde komma tillbaka för det INGICK JU PÅTÅR !!! hahaha vilket skämt!!!
Jag hällde över mit kaffe i Veronicas kopp så hennes blev i alla fall full, så hämtade jag nytt. Men det var bränt. Besvikna o i ren protest gick vi därifrån.

Nu ska vi åka men fortsätter antingen senare ikväll eller imorgon :-) Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0